Sparandet

Igår läste Fredrik på vk.se att elen skulle bli smälldyr. Vi slog våra kloka huvuden ihop och släckte ner allt. Vi hade enbart värmeljusen tända. Ingen dator, ingen tv.. Nothing! Så, för att göra en lång historia kort. Vi kände väl båda två att det inte fanns särskilt mycket att göra då vi inte skulle använda oss utan el. Pilla navelludd/rulla tummen resten av kvällen kändes inte så lockande så vi tog oss i kragen och hade en massagestund. Oh god vad skönt det var :).

Senare åkte vi till Svartbäcken och klädde julgranen hos morsan, drack kaffe och slappade vid tv;n. Kvällen hemma (lägenheten) slutade med en hemsk film!!!!

Har gjort bort min arbetsdag för idag och ska väl snart bege mig till glöggmästarna ;).

/Terese

Kommentarer
Postat av: Edrick

Jag äcklar våran blogg ;) men jag älskar dig! :)

2009-12-18 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0