3 things

Tankte uppdatera en sista gang fran thailand nu sen blir det fran sverige igen. =P Vi aker hem imorgon pa eftermiddagen sa idag var sista heldagen vi hade. Man kanner sig faktiskt halvslo efter 2 veckor i varmen och allt gott man bade atit och druckit. Kanner mig riktigt nojd med denna semester vill jag lova!!

Dagen idag borjade med att vi for pa skal och badade bubbel pa taket dar. Sedan begav vi oss till studion som vi hade bokat tid hos. Fredrik, jag, evelina & jocke fick sig en gaddning och alla ar mer an nojd.
Sedan for vi pa karlssons och kakade, var latt det godaste jag atit hittils. Oxfile'n va sa javla saftig o god!! 

har kommer en bild pa min. Mitt stjarntecken med mitt fodelsedatum under. Gick otroligt snabbt att gora den och jag sjalv tycker att det gor ondare att toja orat an att gora en tatuering! =)

(far pumpa in med en massa massa bilder fran resan sen da vi kommer hem)




Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0