Thailand 2010!!!

Imorgon smäller det! Vilken otrolig väntan OCH längtan vi haft, men nu är vi snart där! Jag har varit och hälsat på hos farmor idag och suttit och surra och drack kaffe. Sedan har jag packat ner de få kläder jag ska ha med. Halva ryggsäcken är tom men det är ju bara bra ;). Det enda som jag har kvar är toaartiklarna, kameran och laddaren.

Ikväll ska vi ha en bastukväll för att uppvärma lite på semesterN som för mig började redan idag ;).
Ha det gott så kanske vi skriver nån rad till ikväll, annars får ni vänta tills vi uppdaterar nåt från utlandet.



Puss och Kram /Erese


Kommentarer
Postat av: knaperongen såklart! ;)

Hoppas ni har det bra i Thai och att värmen och solen är med er! ;d

Njut av varje sekund! Kramar, alla hälsar :)

2010-04-15 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0