Älg

Glömde skriva att vi fick se två älgar igår när vi körde till Kramfors! Mäktigt stor de är och tur de inte kom på vägen just framför oss. Det man är rädd för varje gång man kör är just att krocka med en älg. hua!

Här kommer nå bilder från igår, orkade inte lägga in bilderna tidigare... men här kommer de









Och här en liten filmsnutt (otur bara att jag precis slutade filma på en av filmerna jag hade på kameran JUST INNAN KRAMFORS GJORDE MÅL. Bah ->

____________________________________________________________________________
...Och här kommer en bild jag också hade på kameran, en bild jag tog sen jag köpt den omtalade salamin ;)
Blev varma mackor av det ;D


____________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0