Green

Idag åkte vi och köpte oss en grönväxt. Tänka sig att vi nu har två riktiga blommor i lägenheten, nej vänta.. Tre stycken (glömde bort Fredriks som han haft i all evighet? och som verkar klara sig helt utan vatten) Haha. Är inte illa det! Dammsugandet är klart och tvätten är igång! Jag ska ut på en promenad med Malin strax sedan kanske jag hälsar på en sväng hos Fredrik på jobbet.

Imorgon ska min bil lämnas in. Någon slang till glykolen läckte vad jag förstod det som. Aja, sen ska det väl bara vara att tuta och köra!

Vi kommer ju även åka till ö-vik nästa Fredag och hälsa på hos Fredriks pappa. Är bra om man har en helt fungerande bil tills dess. :)

Ha en trevlig kväll och ät en semla för mig också! Kram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hihi, fint inlägg älsk. Vi ficke bäst!

2010-02-16 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0