Helt sjukt!

Har precis läst artikeln om mordet på Therese Johansson. Blir så j***a förbannad när jag läser den. 1 år och 8 månader för att ta någon annans liv. Är våra liv inte värd mer än så? Vore jag Thereses anhöriga skulle jag brinna!!
Känner hur förbannad jag blir av att läsa artikeln bara. Tycker livet är så jävla orättvist! Men iofs, om man tänker på alla "straff" man får här i Sverige för diverse ting.. Kan man väl inget annan göra än å skratta!


___Älsklingen började jobba kl 16, och jag slutade kl 16. Så jag har knaprat i mig en inte alltför nyttig middag ;| . Strips m. ketchup.. Och till "efterrätt" mina älskade vitlöksbaguetter! Det gäller att passa på ;) haha.



//Erese

Kommentarer
Postat av: Anonym

jett ju laga riktig maat!

2010-02-06 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0