Det går bra nu..

Tre dagar nu, imorgon går jag in på min fjärde snusfria dag. Hade svårt att sova inatt, vilket min älskling kan intyga. låg och vred och vände på mig. kände ett så jävulst sug.. Satt mig vid facebook mitt i natten, kikade in det jag hade sett förut, ingen hade uppdaterat varken där eller på deras bloggar. Nä ursch säger jag.. Hoppas jag får mer sömn denna natt!

Är även ledig imorgon, känns småskönt eftersom jag jobbat konstant sedan förra måndagen.

__Sedan vill jag bara skriva nå rader om hur underbar Fredrik är.
Som stöttar mig och alltid finns vid min sida. Så underbart snäll & hjälpsam! Du är den jag kan vara mig själv med. Du är så mycket mer än min pojkvän ska du veta! Love you long time!

/Erese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0