stop

Nu kommer ett inlägg, ny vecka nu.. och ännu närmare thailandsresan! Längtar så himla mkt att få komma iväg!

igår kom jag på den brillianta idén att sluta snusa. Vi låg och pratade om det jag & fredrik och ja... igår morse var dosan tom på morgonen, hade tänkt köpa en ny men jag gjorde det inte! finns väl inget bättre tillfälle att sluta än när det är helt tomt? kan inte göra nån tjyvis och ta någon ibland utan nu ska det vara helt utan! Ska hålla mig borta från det nu! Och klarar jag att sluta ska jag aldrig(!!!!) snusa nå mer. Fyfan vad mycket pengar man bara slänger bort. Så mycket roligt jag kunde gjort ist för att köpa dom där rackarns dosorna.

ett dygn avklarat nu iallafall! :)

Heejs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0