Nu är det dax igen

Hej och hå allihopen! Tiden springer iväg o sommaren är nästan slut.. Vi fick oss kanonväder både i Fredags & igår, det tackar jag för! Blev grillning båda dagarna. Idag regnar det så det blir en innedag med städning på schemat. Inte roligt men väldigt behövligt!!

Längtar tills vi får flytta in i nya lägenheten, hoppas det hinns med innan nästa helg. Visst att vi har nära att flytta alla grejer.. MEN det lär ju ta sin lilla tid också eftersom både jag och fredrik jobbar.

Skulle vilja hinna med så mycket mer än vad jag gör, åka runt och hälsa på folk, göra utflykter m.m. Men när orken inte finns eller tiden? När ska man då göra allt man skulle vilja.  Alla jobbar olika tider o det passar inte alltid. Jaja, Vi åker iallafall iväg på en veckas semester den 13 augusti! Då ska jag bara släppa allt o njuta.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0