Sun is fun

Vilket vackert väder vi fick idag! Trist att F jobbat men jag har roat mig bra ändå! For till Malin & skulle kika på deras nymålade hus. Finfint! Sedan tog jag en promenix till farmor o satt ute och surra. Satt mig på ballis ett tag hemma men insåg hur trist det är att sitta själv,. Mycket roligare att ha nån att prata med. Försökte sitta o titta i en katalog men det kändes bara...drygt. 

Fläskfilén ligger i marinaden, potatisgratängen är inköpt. MEN glömde köpa mjölk och majskolvarna. Mitt minne är sämre än sämst!! min hjärna behöver semester! får dra på affärn igen, sedan ut till Svarteste! :) 

nåväl, jag hoppas på fint väder till helgen oxå ;D


Kommentarer
Postat av: Isabelle

heeej! ja det blev mellanbrun så nu är jag jättemörk hårig ;). nice! måste komma in på konsum imorron och kolla :)

2010-07-05 @ 20:57:53
URL: http://bellsiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0