Fredag

Effektiv dag idag! Jag följde med farmor och handlade idag. Sedan tog vi en fika när vi kom hem. Satt och pratade om allt och ingenting. Alltid lika kul att kunna sätta sig ner i lugn och ro och umgås. Ingen stress, ingen tid att passa.. Händer dock inte så ofta de här längre stunderna.
Träffade även Bella en sväng, alltid lika trevligt! 

Vid middagstid tog jag och mamma en date. Vi beställde hem pizza och käkade tillsammans! Sedan har vi sett film "Did you hear about the Morgans?". Nu ska jag nog sätta tillbaka dvd-spelaren till sovrummet. Sätta igång en till film och sedan somna till den, låter det inte bra? ;)

Work i helgen. Därför får det bli en tidig kväll för mig ikväll. Adjö!



Kommentarer
Postat av: Idah

Visst är hon :) !! Hur är allt för dig då? Kraaaam!!

2010-06-19 @ 14:21:19
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0