Fredags... Nej, jag menar Måndagsmys!

Har haft en ledigt idag. For till morsan en sväng o kike på gräsklipparn & surra en sväng. Sedan hälsade jag på hos min söta farmor. Jag håller nog på bli senil, fick ett brake innan jag skulle till Svart, kunde inte hitta min plåtbörs. Letade överallt, i lådorna jag kunde tänka mig ha stoppat den i. Drog upp allt ur tvättkorgen och kollade alla fickor. Nope! När jag kom hem igen letade jag ännu mer, och tro på fan jag hade stoppat den i skåpet vi har i vardagsrummet. Aldrig har jag nånsin stoppat den där.. Bah! Blir tokig på mig själv. Från och med nu ska jag försöka att he ALLT i byrålådan. Bilnycklar, plånbok m.m. som är viktigt!


__
Sedan satt jag & fredde och kände hur sugen vi var på nåt ikväll, ja något att äta alltså ;). Haha! Så vi bestämde oss för att baka en kladdkaka! Blev ett lyckat resultat vill jag meddela! Kladdkaka med grädde & kaffe! Vilket mys! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0