Godkväll!

Jag har nog fått feber, yrsel eller nåt annat konstigt. Ska jag satsa på att bli hemmafru kanske? Plötsligt händer det! Inte nog med att jag gjorde korv i ugn m potatismos igår, och kladdkakan som jag även nämnde.. Så gjorde jag egna köttbullar till middag idag. Nåt konstigt händer vill jag lova, haha! Tycker de köttbullar man köper färdiga luktar... FIS! Är det någon fler som håller med mig? Uähk. Roligt var det, men det tar sin lilla tid att rulla dem och steka dem ordentligt.



Där har ni dem! Fan va de sprätte & hadd sig!! Spisen var då allt annat än ren efteråt.

_________

Ikväll for jag och malin ut på en promenad runt söråsele sedan raggade vi runt en sväng i finvädret. For även förbi hos Sofie och tittade på deras små kattungar! Söta som socker :)

Nä, om man ska man ta sig i kragen och göra sig en kvällsmacka?! Adjö


Kommentarer
Postat av: Idah

Att de gör! Och sedan luktar fisarna ÄNNU mera fis :P Hahaha

2010-06-18 @ 08:26:30
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0