Today

Kycklingen jag fixade till middag idag blev riktigt god! Är så less på de varianter jag brukar skifta mellan. Noll fantasi kanske man ska kalla det ;P. Och oftast när jag bara steker dem i panna blir dom som.. gummi, ja ungefär. Dom blir inte så mör och god som mamma brukar få dem i hennes gryta iaf. Blev en väldigt enkel variant idag med bara grillkrydda, steeka på filéerna lite och sedan "swiiich" in i ugnen. MÖMS!
____________________________________
Suttit och tittat tidigare på några utbilningar, ja.. vilket tjat det ska vara om det egentligen. Och om inte annat så får man ju ångest när man börjar tänka på framtiden. Det har redan gått ett år sedan jag tog studenten.. Är himla glad att jag har jobb, det är jag verkligen! Är inte alla som får jobb direkt efter gymnasiet. Men jag skulle vilja fortsätta och utveckas ännu mer än vad jag redan gjort. Har lärt mig en hel del detta år! Skulle vilja lära mig nya saker och utveckas varje dag om så gick..  

Har funnit EN utb som verkar riktigt bra (9 av 10 som gick ut i vår fick jobb) OCH intressant, frågan är bara om jag vågar. . Ska jag utbilda mig nu, inom något år, om 20 år? Utbildningen är i Luleå, att flytta dit känns inget vidare alls. Att flytta till ett litet studentrum/lägenhet igen känns crap. Om Fredrik inte skulle flytta med mig skulle jag inte vilja vara där... Saknaden skulle bli för stor!

Jag skulle kunna fortsätta skriva om detta, men jag sätter punkt. Men som sagt, det tåls att tänka på!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0