Återigen..

Nu är det helg igen. Veckorna har sprungit iväg så det skriker om det! Kanske ett tecken på att man trivs med vardagen? Well, efter jobbet for jag hem och beställde pizza till mig & mamma (eftersom Fredrik jobbade missade han det). Fast snäll som jag är finns det pizza och sallad till honom när han slutat jobba ikväll. mitt hjärta.

Vi blev även bjuden på middag imorgon i Svartis. Uppskattat nanting! ;) Sedan får vi se vad som händer på kvällen. Kanske blir nån bastu?

Jo, osså solade jag ikväll. Pressade mig själv och låg 30 min. Har som varit segt de senaste gånger jag varit och solat men nu jäklar ska man få färg!

__Ska kurera mig i helgen så jag kan hopp & sprätt för fulla muggar till veckan, hatar att känna mig så himla seg i kroppen! :)

//Erese

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0