Bilbesiktare





Hej! nu är bilen såld :) vi hade bestämt oss för att lägga ut min bil på blocket här om dagen, sagt och gjort så ringde det dagen efter. Det var en ung tjej i telefonen,.. Hon sa, hej du hade en bil till salu?... Jo svarade jag. Hon, är den i bra skick? är den nylackerad? Mmm. Tills Hon frågar, visst har du bytt kopplingen? Kopplingen tänker jag! Hur visste hon att det var fixat!!? Så jag svarade jadå, sen så skulle hon återkomma. Sen ringde hon samma kväll igen, hon ville komma och titta på den. Bra tänkte jag:)! Jag brukar alltid bli nervös när jag ska sälja en bil... Dom frågar alltid så mycket ju! så den hära gången hoppades jag att de skulle komma två blåsta blondiner som typ undrar om bilen har en spegel i solskyddet så att man kan sminka sig där med ;)
Vi bestämde att vi skulle träffas utanför ica. Vi får dit, titta oss runt och fick se dom. Nähä, en pappa och en mamma och deras dotter. Jaha, går väl åt helvete nu,.. sen när vi skakar hand med varandra så drar pappan undan sin tjock jacka och visar att han jobbar på bilprovningen. Så de va därför dom visste å mycket om bilen. Men VAD!!! typiskt min tur!! Nu kommer dom väl aldrig att köpa bilen. Han kommer väl att hitta alla möjliga fel på den. Men mot min förvåning!! Innan kvällen va slut så var jag en bil fattigare och 15 lök rikare :) Lev och må!

/ Edrick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0