Lista

Lovar du att vara ärlig?
Ska försöka!
Du heter?
Terese
Smeknamn?
Terra, Tessan
Låt som när du är ledsen sörjer till?
hilmen är oskyldigt blå
Beroende av?
olika saker ;P
Vem behöver du mest just nu?
Fredrik och vännerna
Vad tror folk om dig?
Förhoppningsvis något positivt
Stämmer det?
Hoppas så
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är hjälpsam
Hur imponerar man på dig?
Är trevlig och har humor
Brukar du skratta för dig själv?
Händer faktiskt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Får jag titta in? :)
Var bor du?
i lägenheten med Fredrik
Trivs du där?
Absolut!
Äger du några converse?
Nej
Sprit, cider, vin eller öl:
Har varit väldigt varierat men nu föredrar jag cider faktiskt
Brukar du bli för full?
Alldeles för ofta om jag ska vara ärlig.. skärpning!
Vad har du för mobil operatör?
Telia
Är du allergisk mot något?
Nej inte vad jag vet
Har du haft sex idag?
Nej
Hur svarar du i mobilen?

Oftast ett enkelt "hallå".
Vem ringde du senast?
Fredrik
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Inte så mycket, var jag som pratade om man säger så! ;P
Antal timmar sömn inatt?
8 h kanske?
Sov du ensam?
Nej
Brukar du komma i tid?
Ja!
När mår du bra?
När jag trivs med saker jag gör
När blev du fotad senast?
Idag när mamma kom och hälsade på
Hur känner du dig nu?
Slö
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart!
Vad tycker du om fötter?
Inget speciellt, inget jag gärna rör kanske. hehe
Vad saknar du?
En träff med brudarna
Hade du en bra kväll igår?
Nej!
Favorit dryck på morgonen?
Kaffe
Rakar du benen?
haha, när jag orkar kör jag med min epilator
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Väldigt olika, men oftast 23 kanske?
Är du blyg?
Ibland, mest med folk jag inte känner
Sysslar du med någon idrott?

Nej.
Vill du hellre ha mail än brev?
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Vet inte
Har du spytt offentligt?
Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Svårt att veta..
Är du nöjd med ditt liv?
Ja, kan nog inte ha det så mycket bättre än såhär.
Är du bortskämd?
Nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon?
Vi pratade om att fara och fiska! Hoppas på fint väder!
Vad är det värsta du vet?
Att bli lovad saker som inte hålls..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det varierar, har just nu ingen större koll.
Vad behöver du just nu?
En mysstund med den finaste som finns ;)
En speciell dag du minns?
Studenten
Du samlar på?
Inget jag kan komma på
Gröna eller röda äppeln?
Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Fredrik, Malin, Evelina Sofie. Beroende på vad det gäller.
Gillar du golf?
Förut gjorde jag det
Vilken tid gick du upp idag?
kvart i åtta
Har du sovit i din egna säng inatt?
Ja
Har du strumpor på dig nu?
Ja, vilken konstig fråga.. haha
Vad ska du göra ikväll?
Hm, just nu återstår bara filmen, mys & att sova
Är det okej att gråta?
Ja det tycker jag!
När grät du senast?
---
Bär du glasögon eller linser?
Ja både och
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Olika beroende på vad jag ska göra..
Har du piercing?
Öronen
Har du tatuering?
Nej
Vill du gifta dig?

Ja kanske det
Vill du ha barn?
Ja!
Solar du ofta?

Ja! Och mer kommer det bli ;)
Är du bra på att laga mat?

haha, skämtar ni? NEJ!
Är du flygrädd?
Nej!
Hur vig är du?
--
Vad dricker du helst när du är törstig?
kolsyrat vatten eller saft
Vilken är din favoritglass?
Magnum mandel
Tror du på ett liv efter döden?
Jag hoppas på det iallafall!!
Tycker du om sushi?
Vet inte
Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn / chips
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nope
Har du tandläkarskräck?
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Då är jag nog mer kvällsmänniska, haha
Vilken ögonfärg har du?
Bruna
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja
Biter du på naglarna?
Ja ibland om det är någon bit som stör mig.
Röker du?
nej
Hur ofta tränar/motionerar du?
Alltför sällan
Senaste låt du hörde?
hm, min ringsignal Bryan adams - summer of 69
Vad gör du på helgerna?
Jobbar, slappar, hittar på nåt roligt


__Nu har ni varit duktig om ni orkat med att läsa hela listan!
Helt otroligt vad många inlägg jag gjort idag. Måste nog vara rekord? haha

/Erese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0