Onsdag

Allt är i sin vanliga ordning såhär på senkvällen. Fredrik kikar på film medan jag nördar vid datorn., Men faktiskt såg vi en film tillsammans igårkväll. I sängen dessutom eftersom vi fått hit en tv till sovrummet ;). Inte helt fel faktiskt! Jag som har så lätt att somna när jag ser film. Haha.

Igårkväll var vi båda lediga på kvällen så vi for till morsan och skottade av taket på huset. Sedan skickade hon med oss palt som hon hade gjort! Mums! Drog en sväng till farmor på kvällen där Clara & Lage är och hälsar på. Tråkigt att det blir alltför sällan man träffas.

Här kommer en bild på skottaredrick när han tog sig upp på snedtaket o började stampa o röja bort snön där uppe. Duktig man jag har ;)


//Erese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0