Slö

När jag vaknade imorse (av mig själv dessutom) såg jag att Fredrik hade farit på jobbet. Sängen var tom och jag hade inte vaknat av att han klev upp. Dagar då jag vet att jag ska vara ledig kan jag nog sova även fast huset skulle rasa.. Sover så himla tungt! Ont i halsen och allmänt slö i kroppen. Kände att jag inte orkade hoppa in och jobba idag även fast jag gärna gjort det.

Ikväll blir det bara lugnt, ringde ett ärende imorse men dessa telefonköer alltså. Fytusan!! Först placeras man i kö för att det är många som ringer.. Och när man äntligen tror att man kommit fram så hör man en annan röst "Det är många som ringer just nu, väldigen försök senare". MEN WHAT? jag har ju väntat för att få komma fram till någon, inte att få lägga på igen och ringa om. Orka!

Martin var föresten här på förmiddagen och fixade till min dator. Nu går den som smort! Jäkligt skönt :)

Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0