Tar saken i egna händer

Har känt denna irritation länge nu. Imorgon tar jag tag i det, ska ringa ett samtal och förhoppningsvis få hjälp! Jag hoppas på det bästa och efter att ha lyssnat på det Helen sagt till mig känns det som att det inte kan gå annat än lysande!

__Annars då, helgen flög förbi snabbt. Jag var lugn hela helgen och det kändes på något sätt skönt :) Längtar grymt mycket efter vår resa. Vet att det är tjatigt om det men nu känns det så nära!!

Klippte mig idag också! Blev hur nöjd som helst!! :) Någon bild kommer kanske upp imorgon så ni som inte sett det kan se.

Älskar Fredrik mest av allt. Tacka gudarna för att han orkar lyssna på mitt gnällande, känns som det har varit rätt mycket på senaste´;/ . Gonatt på er!
/Erese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0