Glassigt

Vilken härlig kväll vi haft det! Åt vår första mjukglass, träffade folket på samhälle och surre! Måste säga att sommaren känns jäkligt nära nu :). humöret är på topp! Hade en lunchdate idag med Bella, hur roligt som helst att träffas och surra! Blir troligtvis ö-vik nästa Lördag då både jag & fredde är ledig (amazing!).

Sedan en Umeåtripp den 10'e juni om allt går som planerat. Kusinen tar studenten så det ska bli riktigt roligt att få fara dit och uppvakta henne. Gamla minnen kommer upp sedan förra året den dagen då man själv tog studenten. Känns som en evighet sedan. . . :)


Elin & jag

Malin Jag & Sofie

Malin Sandra & Idah

Elina Ida Sara Jag Jennie Idah Anna


______
Nä nu blir det film, The Human Centipede. "Filmen som får publiken att spy".
Ni kan se trailern här -> Aftonbladet


/Erese

Kommentarer
Postat av: pain

Jag spydde inte av filmen, dålig marknadsföring. Jag ville spy!

2010-05-21 @ 08:17:54
Postat av: terese

Haha! Jag blev inte jätteimpad av filmen faktiskt. Den var äcklig men.. Jag trodde den skulle vara värre än den var :)

2010-05-21 @ 09:57:28
URL: http://edrickocherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0