K... som i Kebab & Krattning

Har ledig dag idag och har hunnit med en hel del! Känner mig nöjd med dagen och ska snart gå och lägga mig tror jag.. Hade väckarklockan på 8 imorse, Snoozade 10 min sen klev jag upp. Tog en långdusch och sen fick jag något ryck och dammsög lägenheten :). haha! Fredrik blev nog lite förvånad då han kom hem från jobbet tror jag.

For ut på en promenad med Malin och när vi kom tillbaka satt vi oss på balkongen och surrade i det fina vädret. hur skönt som helst!! Drog en sväng till morsan och hjälpte till att kratta, när jag skulle hämta skottkärran hörde jag nåt konstigt ljud från lagårn.. Då hade två fåglar kommit in där och flög mot rutan för att komma ut. Stackare! Så jag drog upp luvan och försökte försiktigt få tag i en av dem. Jag fick tag i en medan den andra flög ut själv. ..Vilken hjälte jag är ;)

Sen har jag och Fredde tatt en prompa ikväll också efter han slutat jobba. Vi for ut en sväng igår också! Riktigt skönt nu när det inte är mitt i kalla vintern!

Ska inte tråka ut er med mer babbel. Vi höres! :)



//Erese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0