Nyklippt gräs & dokumentär

Har tillbringat kvällen hos morsan. Öste ur vattnet från båten som hade samlats. Tog fram gräsklipparen och trimmade upp gräset. Luktar så himla gott och somrigt med nyklippt gräs må jag säga! Sedan såg vi dokumentären på kanal 4, Katie - förlorad skönhet. 

Blev så förbannad då jag tittade. Förstår inte hur man kan skada en människa på det sättet, dessutom någon man älskat. Tur att Katie hade KANON stöd hemifrån och att hon själv var stark! ...Men BÄST var att idioterna åkte in bakom stängda dörrar. Skulle detta hänt i Sverige kanske männen fått ett halvår, sedan strövat fritt på gatorna igen... Tycker det är sjuka rättssystem här i Sverige! =%#?)?%#


Jaja, nu ska jag inte tänka mer på det! Jag ska vara glad för att mitt liv är så perfekt istället ;)
Adjö


                                                                                                                /Erese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0