Effektiv

Snacka om effektiva klubben idag! Startade dagen med att kliva upp 08. Ner till tvättstugan för att göra bort all tvätt på morgonen, hade egentligen bokat tvättid 11-16 men eftersom det inte var någon som tvättade så slänge jag in kläderna för att få det bortgjort.. Medans maskinerna körde satt jag mej för att kika på lite tv & drack första kopparna kaffe! Underbar start på dagen.

När allt var tvättat for vi iväg & handlade och sedan luncha med Bella aka Sistah. ;)
Fredrik har även tvättat morsans bil idag osså var vi in på blomhörnan & hälsade på Linda!
 
Snart ska väl Fredrik börja promenera till jobbet så jag hänger på o tänkte kika in på bibblan. Kanske hittar jag någon bra bok..

Ha en trevlig kväll! Adjöken

psst, 1;a snusfria dagen idag. jag ska fixa det denna gång
!


Kommentarer
Postat av: pain

Och sen var det ju det här med att promenera till jobbet...!

2010-11-04 @ 00:17:46
Postat av: Terese

haha! Ja jag vet..

2010-11-04 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0