Mitt val om vilken väg jag tar

Alla tar vi olika vägar här i livet. Vi lever på olika sätt och går igenom olika perioder i livet. Man lär sig av misstag man gjort och vet bättre hur man ska handla vid senare tillfällen. Jag gör mina val efter vad jag vill! Ingen annan ska längre bestämma över mig, eller tycka & tänka åt mig. Jag säger inte att jag är klokast och vet bäst alla gånger, (låter som en liten unge nu, jag vet) . Men jag vill ta mina egna beslut utan att alltid få en massa påbackning.. Jag har valt att leva mitt liv såhär, problem med det? Lämna mig i sticket! Jag är inte i behov av att höra vad andra tycker jämt, ska jag vara ärlig så skiter jag fullständigt i det faktiskt!

()%)(y/()%#




Kommentarer
Postat av: sofie

bör man ta åt sig?

2010-11-18 @ 20:46:17
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0