Drömmar -

Hade en.. ja låt mig kalla det för mardröm! Jag hade börjat plugga, sagt upp mig från mitt jobb, och under varje lektion förstod jag NOLL, ingenting av det som sas. Alla andra var så flitig med anteckningar osv. Men jag satt bara där som ett frågetecken. Läraren tokskällde ut mig för att jag pratade för mycket på lektionerna, jag sa att jag inte förstod och behövde hjälp, men hon var bara arg! Det var för att jag inte hade lyssnat nog bra tyckte hon. Hade även varit och kört sönder min bil, punktering på alla hjulen + alla skadorna.

Nä, jag kommer nog inte hoppa på nåt plugg i första tagen hörrni! Och dessutom, köra försiktigare med bilen! Snacka om panikångest i drömmen. Gud vad lycklig man blir när man vaknar upp från en sådan dröm.


Kommentarer
Postat av: Inge-Bo

Hej Ja vilken tur att det bara var en dröm.

Kram från oss på Klubben

2010-09-14 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0