Kaffefreak

Har blivit ett litet kaffemonster nu, även privat, om man säger så. På jobbet har det alltid smakat så mkt bättre! Men efter allt kaffe jag hinkat i mig med b.la. Jessica har det blivit mycket godare även hemma! Ikväll bakade jag & Fredrik en hallonpaj. Blev otroligt nog en bra jäkel! Hittade receptet härom dagen men hade inte tid eller ork till att göra den igår..  Så ikväll kom Isabelle förbi & vi tittade på idol & åt paj! Senare kom Frugan förbi en sväng också. Har inte så mycket annat att skriva för tillfället. Så, jag återkommer när jag har nåt att skriva igen...Helt enkelt! Adjö


__Trust yourself. You know more than you think you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0