Mys med lillan

Hej & hå vad tiden springer! I helgen hann jag med en massa saker! Var barnvakt på Fredag - Lördag. Vi var ute & gungade, tittade på skoterfilmer, drog en ragg med barnvagnen, for ner till badhuset, lekte med bilar.. You name it! Gick finemang om jag får säga det själv!

På lördag eftermiddag for jag ut till Svart & klippte gräset en sista gång (förhoppningsvis) innan vintern kommer. Träffade vänner & drack gott. På söndagen for jag & älsklingen ut till Svart, tog upp båten från sjön, la in båtmotorn i ladan. m.m. Blev även bjuden på gomiddag ;>

Och nu.. har jag jobbat klart för idag! Hade ett morgonpass fram till kl 12. Har klipptid kl 14 hos Sabina! Får se om jag vågar mig på att klippa lite kortare. Vet inte om jag kan kalla mitt hår fint längre, när det är så jäkla slitet.

Ha en bra dag! KRAM












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0