Regn

Det regnar ute just nu, jag sitter vid datorn & har fått i mej kaffe. Kvällens planer är att vika in tvätten & bära ner några väskor till förrådet (var vänlig anteckna det där!) Haha. Kan inte förstå att jag & fredrik kan passa in jobben så j***a sämst så vi jobbar om varandra..typ jämt! Igårkväll & Ikväll är jag ledig - han jobbar. Samma sak resten av veckan. Helgen som var jobbade jag, nu till helgen jobbar han.. Ja jag tror ni fattar. Mönnpannkaka!

Jo, sen vill jag fara iväg & köpa lite kläder också! Förhoppningsvis blir det stan nån ledig dag.



Peace! v


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag funderar på Ö-vik nästa helg :)

2010-09-14 @ 22:44:38
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0