Hallå världen!

Dagen började med riktigt fint väder. Vi for på hotellet som ligger bredvid vårt och badade i poolen. De hade även bastu som Fredrik såklart skulle testa! Han njöt riktigt mycket! När solen började gå i moln allt mer gick vi iväg och kikade på kläder och började känna hungern - vi skull hadd äte nånting ;).
Vi gick på den Svenska restaurangen som vi hittade igår när vi promenerade omkring, Globetrotter hette föresten restaurangen. Fredrik beställde in pannbiff m stekt potatis och stekt lök. Jag beställde mig köttbullar och stuvade makaroner. Vi båda blev riktigt riktigt nöjd!! Såå gott :D Så detta mina vänner, var lätt dagens höjdpunkt. Haha! Vi som älskar mat ;)

När vi var på väg hem började det ösregna så att gatorna var heltäckt av vatten. Helt sjukt vad mkt vatten det kan komma på en och samma gång. Medan vi stod under ett tak o väntade på att det skulle ge sig så kommer såklart försäljare.. Men denna gång var det inte nåt dåligt utan vi köpte oss en vattenpistol! Nu jäklar ska här skjutas vatten när folket börjar dra igång på riktigt. Vi såg ett par grabbar som sprutade vatten redan idag men annars var det lugnt på gatorna än så länge.

Nu blev det en massa text. Tänkte lägga ut bilder men orkar inte vänta på det här sega internet som vi har.
KRAM FRÅN OSS!


Kommentarer
Postat av: Katjaaa

Bastu när ni redan är på ett bastuvarmt ställe, vad är det för sätt!! :P

2011-04-12 @ 20:43:27
Postat av: Terese

Haha ja Katja, Fredrik älskar att basta... Men jag kände mig rätt nöjd med att bara njuta vid poolen i värmen där ;D Kram på dej!

2011-04-13 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0