K.B resort

Vi hade en utflykt till White sand beach idag från K.B resort där vi bor. När vi kom fram regnade det som tusan och vi ringde till Sussa o Singah som var kvar där vi bodde o där vare sol. Crap!
Efter 30 minuter ungefär började solen komma fram och solen kom fram! Gick knappt att ligga still så vi turades om att hoppa ner i vattnet o bada. har inte känt av den värmen förr vill jag lova.

Lite bilder nu ist för massa text:


här har ni mina (terese) byggbett men nu har de blossat upp mkt mer så det är som blammor fulla benen. Jag lever ändå! Så, mamma & Inge-bo, ni behöver inte vara oroliga ;)



Här har ni en bild från ´våran kajaktur, vi landade på en lite mindre ö där vi var först.. men senare
kom det fler turister o besökte denna. Mysig dag men jag vill lova att man fick träningsvärk i armarna! ;D


denna bild e från idag då vi var på white sand beach. Var ett jättemysigt ställe vill vi lova! :)
Såg inte ut att vara så mkt från stranden men när vi kom upp på terasen var det underbart!



PUSS O KRAM FRÅN TERESE O FREDRIK


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! jag tror att Fredrik letar efter en båtmotor.Annars fina bilder, frånsett myggbetten.Kram Pappa o YH

2011-04-07 @ 21:49:44
Postat av: Sofie

Va tråkigt med myggbetten, men annars ser ni ut att ha det toppen! :D

2011-04-07 @ 22:18:45
URL: http://s0fiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med lite bilder, skönt att ni tog bild när kajaken var uppdragen på land , hi hi.... ni förstår att jag tänker, kram på er båda och fortsätt ha semester/ Mamma A-G

2011-04-08 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0