Tjeenare mannen

Man känner lugnet mer och mer i kroppen nu, njuter verkligen av ledigheten ska jag säga! Ingen stress, inga måsten, äta gott och sova... MEN det sätter sina spår om man säger så, känner hur hela jag har svällt. Mina thaishorts som jag köpte förra året ramlade av mig hemma i Sverige innan vi for och nu sitter de som sten! Putar jag magen för mycket lovar jag att jag spräcker dem. Haha!

 Idag har vi däremot rört oss mer än vanligt på vår semester. Son Kran, det thailändska nyåret, har börjat idag. Det sprutades vatten överallt och folk var galen!! Såg filmer innan vi for om detta men jag kunde aldrig föreställa mig hur roligt det skulle vara! Haha, gamla som unga kastar och skjuter vatten på varann.
Var först inte alls taggad då fredrik köpte en liten vattenpistol igår men idag slog vi på stort och köpte två långa rör man sprutar vatten med. Galet roligt!! Det måste helt klart upplevas för att man ska förstå.


KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Den hemlöse

Hej!Har ni några bilder på gång?Får ni spruta vatten på alla människor som ni möter ute eller inomhus? Gapa inte när ni blir träffad av en vattenstråle.Ha en god fortsättning på er semester. Massor av kramar från oss Farsan och <<<<<<<<<<<<<<yvonne

2011-04-13 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0