Pensionärsvarning

Känner mig sjukt trött ikväll. Energin tar slut såhär på kvällskvisten när man är uppe fem på morgonen. Efter jobbet ikväll blev det rester till middag & sedan for vi till mamma och drack kaffe. Hon fick prova min telefon om hon någon gång i framtiden kommer införskaffa sej en touchtelefon! Hon var riktigt bra på allt tycker jag, hon får 5 av 5 toasts! ;) Hon kommer klara det galant!!

Jessica ringde o frågade om jag skulle komma förbi nu men jag känner mig trötter så tänkte bara skriva ett litet inlägg här sedan slänga mig i sängen framför en bra film (sova). haha!

Imorgon ska jag träffa Malla, äntligen :) Ska luncha tillsammans, sedan får vi se vad vi hittar på för bus!

KRAM & GONATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0