66 dagar


Som rubriken lyder så har vi 66 dagar kvar till avresa! Känns underbart att ha något att se fram emot, att få fara till värmen. Träffade Sofie & emily igår, köpte en massa gott och satt vid tvn och surrade! Hur mysigt som helst! Klockan rullade iväg o jag kom inte hem förrän halv ett. :)
Håller på tvätta bort lite kläder nu på morgonen så jag har kört igång sista maskinen nyss. Såå skönt att få det bortgjort!

Här kommer lite bilder från förra året ;)





Uppvärmning kvällen innan vi åkte till Thailand! ;)
















Finns såå många bilder jag skulle vilja visa, men det får komma senare! ;D
Sitter o skrattar nu medan jag lägger upp dessa! Så himla kul vi hade alltså!! Haha.

KRAM



Kommentarer
Postat av: pain

Saaaaaaaaaaaatan va sliten Kenta såg ut att vara..

2011-01-22 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0