Snowboard

Har tänkt en tid på att ta upp snowboardkarriären igen.. Är eller Var inte något proffs utan kom bara på tanken att börja åka igen! Sist jag åkte var då vi gick skola i Umeå.. Så två år sedan nu! Tiden går... Är så otroligt skönt att glida nerför backen och känna lugnet, helst såna gånger som man ändå bara sitter inne o degar. Så, tanken var att jag & sofie skulle åka till backen ikväll men det sket sig ju rejält. Smällkallt o backen stängd. Får bli på torsdag ist då det skulle bli mildare. Så vi får hoppas på det! :) har iallafall hämtat brädan från Svartbäcken o druckit kaffe hos morsan en sväng.

Hoppas alla haft en bra dag! KRAM


Ett litet missöde på jobbet förra veckan... Blev lagomt less på mig själv faktiskt!!
Ja, och vad lärde jag mig utav detta då?!
- Det lönar sig aldrig att stressa!


Kommentarer
Postat av: Malin

PUSS, saknar dig!

2011-01-27 @ 10:01:32
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0