You make me smile

Upptäcker själv och får höra av andra att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Därför kommer ett inlägg nu! Helgen spenderades hemma i Åsele, jobbade Lördag och på kvällen träffade jag Jennie som kom hit. Söndagen följde jag med Jessica till stallet o filmade henne när hon red. Ja, jag har aldrig varit en häst tjej o kommer troligtvis aldrig att bli någon heller. Men det var helt ok att följa med dit! Som små mysigt faktiskt! :)

Idag har det varit jobb o samma gäller resten av veckan! Storstädning av lägenheten har jag gjort ikväll! Tanken var att jag och fredrik skulle städa när han slutade men det kändes så ovärt att vänta tills senare så det är klart nu! Scones e på g i ugnen så jag ska kolla till dem!

Ojoj, full fart idag känner jag ;) haha.  Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0