M

Helgen är över, som ni såg i det tidigare inlägget har vi varit ute & tältat i helgen. Var riktigt mysigt & bäst av allt var ju att vädret höll sig hyfsat bra! På Lördagkväll när vi skulle gå & sussa i tältet kände jag hur det droppade ner vatten på mig. Så jag sa till Fredrik att det var lika bra att lägga sig i bilen, hade ingen större lust att vakna upp dyngsur i ett tält. Sov som en kratta i bilen må jag säga. Haha! Fast allting går, bara man vill!
Himla gott att vara ute o bara känna lugnet! Inga måsten eller stress.

Idag börjar jag jobba först på eftermiddagen, hade tänkt träffa Jessica en sväng men hon svarar inte. ;P Så jag sticker nog till Farmor & dricker lite kaffe o surrar. Var ett tag sedan sist. . .

Annars är nog allt som vanligt här hemma. Jo, vi har bokat in en sista minuten resa i Augusti. Blir en vecka i Turkiet! Vi hade först tänkt att spara oss till Februari men just nu känns det himla härligt att få åka bort en vecka! Njuta av värmen o få sig lite färg igen.

Ha det gott! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0