Mattor, blommor... Wrah

Sitter & tittar runt på olika hemsidor för att beställa hem en ny matta till hallen & lite annat smått och gott. Men det slutade med att jag klickade ner hela skiten. Dyrt, lång leveranstid & egentligen fastnade jag inte för nåt.. Tror det får bli stan på Torsdag. Ja, så får det fasiken bli!

Igår satt vi och kollade över helgerna framöver i sommar (3st) som vi kan hitta på något tillsammans. Innan vi börjar jobba varannan helg igen dvs.. En grej vi ska göra är att fara ut & tälta! Hur mysigt kommer det inte bli?! Jag är heltaggad! Tänk er att fara ut i skogen, kanske vid något vatten. Tända en brasa, dricka kaffe, äta chips, grilla korv . . . Fiska? Åh, jag längt! Skulle ju inte suttit fel med en sista minutenresa heller men jag tror vi skippar det och satsar på en resa nästa år istället!

Äh, nu ska jag sluta skriva! Ha det fint.

 
Som jag saknar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0