Pjuh!

Har dammsugat o skurat lägenheten. Kände att det var dax för det! Luktar gott o känns skönt såhär efteråt :).
Man gruvar sej alltid o skjuter fram det, men nu har jag ju ändå varit ledig hela dagen så det fick bli lite tråkgöra ikväll. Idag var jag med Jessica iallafall, drack kaffe o surre. Alltid lika trevligt! Osså har jag fått en liten annan färg på håret, ska dock bli bättre senare men vill inte slita håret alltförjävligt nu innan vi åker utomlands. ;)

Längtar till helgen då jag får träffa Malin som kommer hem!!
Idah & Elin kommer även till Åsele o ska övernatta hos oss, Kuul :D

Som ja' ha längte

...Och slutligen en liten puss till Fredrik, min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0