People change

Har funderat massor kring livet o allt som händer runt omkring en.
Man tar så mycket för givet egentligen.
Det är sällan jag sätter mig ner o känner hur nöjd jag är trots allt,
...Hur bra man egentligen har det.

Är 20 år och har redan hunnit ha 4 olika arbeten.
Är en arbetsmänniska som ger järnet! Vill jag något - gör jag det!
Bor i en superfin & mysig lägenhet med F som jag älskar med hela hjärtat
Har underbart fina vänner
Har de bästa arbetskollegerna man kan ha
Älskar att resa, därför unnar vi oss det minst en gång / år
Har en underbar mamma som alltid finns där i vått & torrt

Trivs som fisken i vattnet så att säga!

..Ändå ska man bry sig om vad folk tycker och tänker?
Det är lustigt hur vi människor egentligen funkar.






Kommentarer
Postat av: sofie

håller helt med dig! :) Men det är lätt att ta saker/personer för givet :) KRAM

2011-05-07 @ 09:56:06
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0