Trisslottvinst! 10 000...... x2 ?

Fick mig ett väldigt gott skratt igår! Åkte och gjorde en synundersökning, var veerkligen på tiden.. För med mina linser såg jag inte alls bra! Dock funkar glasögonen men nu när sommaren närmar sig känns det skönare om jag kan ha linser istället.

Hur som haver, jag och morsan köpte trisslotter och lurade Fredrik att vi hade skrapat fram 10.000 :-
Ringde till honom men kunde inte hålla mig och sa tillsist att vi bara skojade. När vi kom hem skickade jag iväg ett mess "Det var sant...Men lova att inte säga något".
Fredrik hade fått ett STORT leende på läpparna men inte sagt till någon vad det var. Jag pysslade lite innan jag for till honom, klippte o klistrade om man säger så ;). Skickade iväg ett mms med bild på "vinnarlotten" också.

Får sedan tillbaka ett mess "Men ni har ju glömt att skrapa gånger-rutan".
Crap, Vad svarar man på det?
Skrev att vi hade blivit så stressade av allt men att det visade sig vara gånger TVÅ. Woop!

Höll på dö av skratt, log hela vägen tills jag såg hur besviken han blev när jag började tokskratta o sa att det var ett skämt! Stackarn gick på det. Men jag måste faktiskt säga det att jag hade kippt och klistrat väldigt bra! Tanken Fredrik hade fått när han höll i lotten var bara att jag hade vikt den. - Den här måste du vara rädd om!


haha. Här får ni en bild på LOTTEN ;)

...Kanske inte kan förklara så ni förstår hur roligt det var men. Whatever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0