Vecka 46?

Veckorna rullar på, snart är det första advent, då de flesta julpyntar... Själv sitter jag nöjd och har allt färdigt! ;]
Nåväl, är ledig idag. Klev upp 8 imorse och började med en dusch, vika in tvätten och gjorde iordning frukost! Kaffe och en smörgås. När jag jobbar hoppar jag alltid över frukosten, men det resulterar i att jag inte blir lika hungrig till lunch. För har jag någon gång ätit något innan jag far på jobbet blir jag hungrig mycket fortare!
Vet att frukost är det viktigaste målet på dagen men.. Ääh! Tar mig inte tid på morgonen att äta nåt, istället får det bli en kopp kaffe på jobbet :)

Ikväll ska jag jobba extra föresten. Är alltid bra att få in foten på nya ställen! Me like!
Nog för att jag har mitt fasta men, pengar & jobb växer inte på träd så det gäller att passa på :)


I helgen åker vi föresten till Sundsvall och hälsar på hos Malla!
Jag Fredde Sofie Morgan.
:)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0