Like it, like it!

Var uppe tidigt imorse med tanke på hur sent det blev igår..
Efter jobbet kl 17 igår for jag till mamsen och käkade middag, sedan körde vi igång med makeover'n ;]
Efter några pauser för att vänta på att all färg skulle torka, körde vi andra lagret.. Hade först tänkt att tapetsera idag men vi JAG bestämde att det skulle göras med detsamma! Sagt o gjort, och väldigt bra blev det!! Är mäkta stolt över mig själv o min kära mor hur duktiga vi är :) ...Jo Fredde var ju coach, så han hade ju störta ansvaret, eller? Haha!

Nåväl, idag blir det projekt 2... om jag får bestämma alltså! Får hoppas på det!! ;]
KRAM

Bilder visar inte riktigt hur tapeten ser ut, ser bättre ut i verkligheten! Blev konstigt sken med lyset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0