Tid Är Pengar

Var på utbildning/kurs med Lisa igår i Lycksele. När jag kom hem blev det middag med karln min och efter det fick jag ett ryck... Vi gick ner till förrådet och hämtade upp alla julgrejerna! Så det pysslade jag med resten av kvällen, satt upp julgranen, gardiner osv. Känns faktiskt väldigt skönt och roligt! Folk kanske tycker vi är tidiga men då tar vi bort julen desto snabbare efteråt. Det är NU jag längtar och vill njuta av julgranen t.ex. Inte efter jul. :)









Och tillsist bilder på tavlan och ljushållaren jag köpte igår!



___58 dagar kvar till Julafton föresten!! ;]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, nu börjar jag också att längta :), men sparar ett tag till innan det börjar för mig också, det blev jätte fint och va fina tomtar, är avis :)mam

2011-10-28 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0