Bitarna börjar falla på plats.

Happyface

Håller på fixa Office till datorn, som jag en gång i tiden hade? Tänkte uppdatera mitt CV lite.
Kan vara bra då man fortfarande har papper med datum, olika jobb osv iordning..

Blev bjuden på middag hos snällaste mamma idag! Guldvärt!! 
Var inte så taggad på att laga någon mat när jag började 6 imorse & sedan kommer hem till ingenting,
Då Fredrik redan hunnit sticka iväg på jobb är det dötrist att stå och laga mat för att sedan sitta och äta den själv!

Nåväl, imorgon hade jag tänkt ta en rejäl sovmorgon. . . Slappa järnet och bara vara :)
PUSS Å HEJ!



Har jag sagt hur mycket jag älskar & uppskattar dej mamma?


Kommentarer
Postat av: Inge-Bo

Snäll mamma brukar ge snäll dotter.

2011-09-28 @ 20:57:13
Postat av: Anonym

Tack , det värmer att höra det + att få läsa det :)

2011-10-09 @ 13:00:42
Postat av: Anonym

Tack, det värmer :)

2011-10-09 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0