Har inte tid. . .

Ska strax kila ner till tvättstugan o sätta igång andra omgången med tvätt. Hade tänkt kliva upp sju imorse och göra det men det blev inte så. Har vaknat flera gånger inatt, sovit som en kratta. Snoret har runnit o tillslut blivit helt täppt. Jag har inte tiiid att bli sjuk just nu. Har tagit mig en halstablett o té nu på morgonen, hoppas det ger med sej! Är ju alltid värst på morgonen...

Hur som haver, igår hade jag en myskväll med Evelina & Sofie. Vi raggade runt lite på samhället, surrade massor och for sedan hem till mig och såg film med lite gott till :). Puss på er!

Innan läggdax igår var det tänkt att jag o fredda skulle se ett avsnitt av en serie, men jag slocknade som ett litet barn. Så typiskt mig!


Jaaja, idag får vi se vad som händer. Skulle behövt fara och handla en hel del, för kylskåpet nästan ekar ;P Haha!
Ha en bra dag o helg allihopa! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0