Check!

Dagarna rullar på snabbt som tusan, snart är det helg igen och det innebär jobb även denna helg.
Gött med cash!
Är ledig idag, vi ska käka middag hos morsan ikväll. Mys! Annars då, när jag slutade igår åt jag middag och sedan packade jag in lite tvätt & dammsög. Gjorde iordning varma mackor tills Freddan slutade. Fikade och skulle se en film men jag somnade som ett litet vrak på soffan. Låg så skönt så jag tog mig aldrig till sängen utan sov på soffan hela natten. Hehe.

Väntar på att få en kallelse för att röntka foten nu.. Tog faktiskt och ringde sjukan i tisdags så jag fick träffa läkaren. Vill att det ska bli bra NU. Fick till svar att det kan ta från ett halvår till ett år innan det är helt återställt. Hon blev glad att foten var så bra iövrigt, böja/sträcka på foten (rörligheten). Kommer bli så nöjd när jag slipper känna av en arbetsdag, värken! Är inte gjord för att vänta på saker & ting.

KRAM, ha en bra Dag!



Love you F
Tror han blir lite extra kär i mig när han ser den här fina bilden, Right? ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0