Stenen släppt

Gjorde min första dag på jobbet idag, har varit och arbetstränat tidigare och det har känts bra. Kändes så roligt idag att vara tillbaka. Igår var jag & freddan iväg till Tensjö och körde skoter & fiskade, jag fick inte en enda fisk så jag gav upp rätt snabbt. Drog iväg med skotern och körde en sväng istället. Farsan fick två stora abborrar o de andra fick några små abborrar. Fick dock inte på mig skoterskorna då de var så trångt för högerfoten, men skateskorna funkade kalasbra med tjocksockar i ;]

Vi åt grillad kyckling med ris & grönsaker till middag hos mamma sedan kom Makkan & Helen o såg fotboll.

Ikväll kommer Jennie, Christoffer & Bolt till oss. Har bäddat iordning åt dem och handlat för lite kvällsfika, varmamackor! Mums :)

Ha en trevlig kväll! KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0