Back on track

Har inte blitt nå klokare av min Umeå resa i Måndags. Dock for jag till Idah & hälsade på innan jag skulle till läkarn. Var hur mysigt som helst! Är så skönt att kunna komma & hälsa på och känna att allt är som förr. Än fast man inte surrar lika mkt med varandra (håller kontakten,) som när man träffades på skolan varje dag. Love it!
 
Nåväl, får ringa och höra om jag är tvungen att fara åt Umeå på Måndag också eller om jag bara kan prata med min läkare över telefon och höra vad han tycker om allt.
 
Har avslutat veckans arbete. Helgen står framför och jag är ledig! Ska fara och titta på fyrverkeriet ikväll med hjärtat & vänner!
 
Köpte pepparkaksfil när jag slutade idag, så det fick bli det till "middag". Gött vare ;)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0