Bilen & Jag

Har lämnat in bilen idag. Och även bokat tid för att ta kort imorgon. Var ju så smart när jag fick hem papper om att förnya skoterkortet, att jag slängde det. Tänkte att ähh. Inte behöv ja nå nytt kort... Jag har ju ett redan. MEN det är man tvungen att göra för att det ska fortsätta att gälla. Så jag har skickat efter nya papper som kom hem i brevlådan iförrgår(?). Blir att skicka in det så fort som möjligt när jag tagit kort. 
 
Vet att jag sagt det tidigare, ang bilen. Att jag vill sälja den. Och nu känns det som att det är läge efter besiktningen i Januari. Då har jag haft den inne på verkstad + nybesiktad. 
Klarar oss med Freddans Mercedes tills vidare. Är så svårt att veta vad man ska köpa för bil. 
Samtidigt drömmer jag om en snyggjäkla bil, men jag är ju inte så händig själv med bilar. Ens att tvätta bilen..
Haha! 
 
Aja, det löser sej. Kommer då inte köpa mig en skoda iallafall ;] 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0